FullSizeRender-299

A casual business outfit for the GDS shoe fair

FullSizeRender-302Currently I’m ind Düsseldorf for the GDS shoe fair. I’m doing a takeover for the official GDS Instagram account together with the beautiful blogger girl Jacqueline Isabelle. We’re strolling around the shoe fair and are collecting all the new shoe trends for the upcoming winter season. While we spent the most of the with taking pictures from all the amazing shoe styles, we also took some pictures of our outfits for the first day. I decided to wear a very comfy business outfit for the first day and combined my new white old school Vans with a oversized blazer, some black trousers and my new heartbreaker shirt from Einstein & Newton. My sneaker were a good choice for the first day and I can’t wait to show you some more impressions the next days. Stay tuned. 🙂

Seit gestern bin ich in Düsseldorf auf der GDS Schuhmesse unterwegs. Zusammen mit der lieben Jacqueline Isabelle bin ich als Trenddetecor unterwegs und wir übernehmen während der Messe den Offiziellen GDS Instagram Account. Der erste Tag war bereits super schön und aufregend. Neben den neusten Schuhtrends für die Herbst/Winter Saison 2017/2018, haben wir gestern bereits super viele liebe Leute kennengelernt . Und obwohl wir den ganzen tag damit beschäftigt waren fleißig Fotos der neuen Schuhtrends zu machen haben wir es auch geschafft unsere Outfits zu shooten. Deswegen habe ich heute für euch meine Look, den ich gestern genauso auf der Messe getragen habe. Ich habe mich für ein eher gemütliches „Business“- Outfit entschieden und zum oversized Blazer, eine schwarze Stoffhose, mein neues Heartbreaker Shirt und meine neuen weißen Old School Vans von About You kombiniert. Wie ihr wisst bin ich ein riesiger Vans Fan und musste die neuen weißen Old School Sneaker direkt für den kommenden Frühling haben. 🙂 Natürlich werde ich euch auch die Tage noch einen kleine Post bzgl. der Schuhtrends für die nächste Wintersaison vorbereiten und ich denke auch die anderen Outfits werden noch folgen. Habt einen schönen Tag!

Eure Miriam♥

FullSizeRender-299

FullSizeRender-304

FullSizeRender-300

FullSizeRender-305

*Sneaker-Vans via About You (here), Pants-Reserved(similar here), *Blazer-New Look(here), *Shirt-Einstein&Newton (here), Bag-Bags&Brands(similar here)

2 thoughts on “A casual business outfit for the GDS shoe fair

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*