Processed with Snapseed.

The Shady Shack – Food Friday

Processed with Snapseed.

Hi from Bali…my second Food Friday will be a café recommendation from Bali, Canggu. As you all know, I’m currently relaxing in Canggu and have an amazing time. Yesterday I went to a cute vegan café, called the Shady Shack. They serve only vegan/vegetarian and organic food and all dishes looked amazing. We decided to go for a  falafel plate and a haloumi bowl. So delicious and easy to make it at home as well. So if you’re planning to go to Canggu, you have to check this cute place. From food to interior just perfect.

Hallo aus Bali…mein zweiter Food Friday ist heute eine Café Empfehlung direkt aus Bali. Wie die meisten von euch ja wissen, entspanne ich gerade ein wenig in Canggu auf Bali. Gestern habe ich ein super süßes veganes Café entdeckt, The Shady Shack. Dort gibt es ausschließlich vegetarisches und veganes Essen – ein Traum für mich. Wir haben uns für einen Falafel Teller und eine Haloumi Bowl entschieden und die frische Kokosnuss darf natürlich nicht fehlen. Ich denke, wir werden die Tage dort ein zweites Mal vorbeischauen, denn die Karte hört sich sehr vielversprechend an. Unser Essen war wirklich super lecker und ganz ehrlich – auch super einfach es zu Hause nachzumachen. Also wenn ihr vorhabt nach Canggu zu kommen, schaut auf jeden Fall im The Shady Shack vorbei. Vom Essen bis hin zum Interior einfach perfekt. Und wenn ihr zur gleichen Zeit wie ich auf Bali seid schreibt mir doch gerne. 🙂

Eure Miriam♥

Processed with Snapseed.

Processed with Snapseed.

 

8 thoughts on “The Shady Shack – Food Friday

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*