new-yore-shopping

Best Shopping Places in the world

I guess it’s not a secret anymore…I love to travel. I already travelled a lot for my age of 25 years. I’ve been to nearly every country in europe and I’ve been overseas in countries like Indonesia, Argentinia, Australia, Morocco and Singapore. I love to explore other countries and cultures and I’m already planning my next trip. Of course I like to go shopping in other countries as well – I’m a fashionblogger. Every country is different even when it comes to shopping. There a re a lot of countries who are famous for their amazing shopping malls or shopping streets and some who doesn’t have anything like that. I really like both. But for all of you who likes to go shopping when you travel I have this nice chart for you. It gives you a overview of all shopping places by selecting the country. Check it out…

Ich glaube mittlerweile ist es echt kein Geheimnis mehr….ich liebe es zu reisen. Reisen ist meine zweite große Leidenschaft und für mein Alter würde ich sagen habe ich auch schon eine Menge gesehen. Ich war bereits in fast jedem Land in Europa und auch außerhalb war ich gut unterwegs. Von Australien über Süd-Ost-Asien nach Marokko und Südamerika. Ich liebe es neue Länder zu entdecken und vor allem deren Kulturen. Aber natürlich mag ich es auch shoppen zu gehen in anderen Ländern – immerhin bin ich Modebloggerin. Auch hier ist jedes Land anders. Einige Länder sind ja quasi bekannt für ihre riesigen Shopping Malls und Shopping Straßen und in anderen wird man so etwas nicht mal finden. Ich muss sagen ich mag beides, aber für alle den das Shoppen im Urlaub wichtig ist habe ich eine tolle Tabelle. Sie gibt einem einen Überblick über jegliche Shoppingstraßen auf der Welt – wie praktisch oder. Probierts einfach mal aus.

Eure Miriam♥

Die exklusivsten Shoppingstraßen der Welt – präsentiert von Lottoland

2 thoughts on “Best Shopping Places in the world

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*