Fashion

Off-Shoulder Dress

mode barcelona fashion trip

This was one of my favourite looks I wore in Barcelona. I’m so in love with my new hair accessoire and I could wear it like everyday. My outfit was perfect for a warm summer evening on the streets of Barcelona. This dress is so simple but in combination with the strap snadals and this hair accessoire it’s just perfect! What do you think? Now I’m off to meet my family in the city! Have a great sunday!

Das Outfit ist eins meiner Liebelings-look aus Barcelona. Ich bin so verliebt in mein neues Haar Accessoire, so dass ich es am liebsten jeden Tag tragen möchte. Das Schulterfreie-Kleid war geradezu perfekt für einen warmen Sommerabend in Barcelona. Kombiniert mit den Sandalen und dem Kopfschmück bekommt das eher einfache Kleid das gewisse etwas. Findet ihr nicht? Jetzt mache ich mich gleich auf den Weg in die Stadt, um dort meine Familie zu treffen. Was sind eure Pläne für diesen Sonntag?

Eure Miriam ♥
barcelona fashion

hair accessoire

mango sandals  sheinside shoulder dress

streetstyle barcelona

*Dress-Sheinside(here), Sandals-Mango(similar here), Hair-Accesoire-Zara (similar here), Bag-Mango(similar here), *Sunnies-Rodenstock

11 Comments

  • Reply
    Paulina
    2. August 2015 at 12:01

    Ein sehr schönes und schlichtes Kleid.
    Noch besser gefällt mir aber dein Haarband!

    Einen schönen Sonntag wünsche ich dir 🙂

  • Reply
    Celine
    3. August 2015 at 17:01

    Wow, tolles Outfit! Vor allem in Kombination mit dem Haarband (:
    Liebe Grüße!

  • Reply
    Roderich
    3. August 2015 at 22:20

    O hamburger Deern süsse hamburger Deern!

  • Reply
    Lauren Blair
    4. August 2015 at 0:37

    You look so wonderful! This outfit is chic and powerful. I love that hair accessory too! XO
    -Lauren Blair
    http://www.prefertobedemure.com

  • Reply
    Four hippie outfits that inspire us - The Pink Martini Blog
    4. August 2015 at 20:22

    […] blogger Miriam puts the chic in hippie-chic with this sopho (sophisticated boho) look. By choosing a basic black […]

  • Reply
    DOLCE VACAY
    5. August 2015 at 11:18

    Die Schuhe und das Kleid harmonieren perfekt, das kann ich mir in Barcelona noch dazu richtig gut vorstellen. 🙂
    Liebste Grüße

  • Reply
    The Pink Heart Girl
    5. August 2015 at 13:59

    Ein toller Look und die Frisur mit dem Haarband steht dir sehr gut :-* http://www.thepinkheartgirl.blogspot.de

  • Reply
    Lisa
    5. August 2015 at 15:52

    Ein wirklich super tolles Outfut.
    Steht dir sehr gut – ich trage momentan auch super gerne Off Shoulder Dresses.

    Liebe Grüße Lisa
    http://hellobeautifulstyle.blogspot.de/

  • Reply
    Steffi
    6. August 2015 at 9:30

    Ein toller Look, mit süßen Details. Gefällt !

    LG Steffi

    http://www.redseconals.com

  • Reply
    Eva
    13. August 2015 at 21:15

    Das Outfit ist einfach perfekt <3

  • Reply
    Anderson
    8. September 2015 at 7:41

    This is my first time visit at here and i am in fact happy to read everthing at alone place.

  • Leave a Reply

    *